FAQ

Hvordan får jeg billettene mine? Hvordan får jeg billettene mine?
Når spilles kampen? Når spilles kampen?
Plassering? Plassering?
Sitter vi alltid samlet? Sitter vi alltid samlet?
Er prisene inkludert gebyrer? Er prisene inkludert gebyrer?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg billettene mine?

Den bestillingsbekreftelsen som vi sender deg via epost må du skrive ut og ta med til Barcelona. Her byttes den til originalbillettene hos vår lokale agent i sentrum av Barcelona. Du må altså innom kontoret til vår agent i Barcelona for å løse inn bekreftelsen i originale fotballbilletter FØR du reiser ut til kampen. Til FC Barcelonas kamper kan du bytte billettene fra torsdagen før kamphelgen og på kampdagen fra 10.00 til 16.00. Til Espanyols kamper kan du bytte billettene fra torsdagen før kamphelgen og inntil fredag kl. 18.00. Adresse m.m. på vår agent sendes deg sammen med bestillingsbekreftelsen.
Tilbake til FAQ

Når spilles kampen?

Eksakt kampdato og klokkeslett fastlegges ca. 5-9 dager før kamphelgen. Helgekamper spilles alltid lørdag eller søndag, og hverdagskamper spilles alltid tirsdag, onsdag eller torsdag. Starttid for kampen kan variere mye, men avspark er typisk mellom kl.15.00 og 22.00. Dette MÅ du ta høyde for når du bestiller og planlegger reisen din til Barcelona. Vi verken bytter, refunderer eller annullerer billetter til fotballkamper i Barcelona som spilles innenfor ovenstående tidsrom. Vi kontakter deg ikke med endelig dato & tid, men vi vil så langt mulig prøve å skrive endelig dato på hjemmesiden vår 3-5 dager før kamphelg.
Tilbake til FAQ

Plassering?

Du vil alltid få plass blant hjemmelagets tilskuere eller i nøytral sone. Det betyr at du aldri bør bære drakter, luer, skjerf eller annet med motstandernes logo eller farger. Du bør heller ikke vise sympati for motstandernes lag. Overholder du ikke disse reglene, kan du bli nektet adgang til stadion eller bli bortvist. Når du bestiller billettene dine, velger du plassering i GOLD, SILVER, KATEGORI 1, 2 eller 3. Her vil du også få en nærmere beskrivelse av kategoriene. Vi kan ikke garantere eller bestille bestemte plasser innenfor kategoriene. Vi garanterer kun plasser innenfor ovennevnte kategorier! Bestiller du GOLD eller SILVER-billetter, er det kleskode dvs. du må IKKE møte opp i jeans, FC Barcelona-drakt, joggesko osv. Pene klær er påkrevet!
Tilbake til FAQ

Sitter vi alltid samlet?

Hvis du bestiller mer enn 2 seter kan vi ikke garantere at alle seter er ved siden av hverandre. Du kan risikere å bli delt opp i små grupper. Men når du bestiller gjennom oss kan vi garantere at du aldri vil få noen isolerte enkelt sete. Du vil alltid få seter ved siden av hverandre, rett foran eller rett bak fra hverandre. Vennligst se en illustrasjon HER! Hvis vi, vår agent eller klubb, av en eller annen grunn ikke lever opp til denne garantien, vil vi kompensere deg med opptil 50% av billettprisen for eventuelle enkeltsete du kanskje fikk når du bestillte hos oss for reguar La Liga Matches og opp til 25% for Champions League og El Classico!
Tilbake til FAQ

Er prisene inkludert gebyrer?

Ja, den prisen du betaler her er inklusiv forsalgsgebyr til klubben, vår agent og oss. Da vår agent Travel Connection er offisiell samarbeidspartner for FC Barcelona og RCD Espanyol, er alle prisene, inkl. gebyrene, godkjent av såvel Travel Connection Spain som klubbene. Gebyrene betyr at det kan være stor forskjelll på den prisen du betaler her, og den prisen som som står på billettene du får utlevert, spesielt til A-kampene som f.eks. mot Real Madrid, Dep. la Coruna, Espanyol, FC Barcelona, Valencia, Sevilla, Champions League, siste kamp for sesongen osv.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost
Handlekurv